הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/24/2012 12:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  פיני חסין עם תוכן  האם ניתן להרכיב גלגלי 29´ על כל אופנים
נושא: האם ניתן להרכיב גלגלי 29´ על כל אופנים  תאריך: 12/24/2012 12:14:00 PM
מחבר/ת: פיני חסין

מתכנן לקנות אופנים חדשות .
האם כדאי להתחיל בגלגלי 26 ובהמשך לשדרג את הגלגלים בלבד ל 29´
במידה וזה אפשרי בכלל?
אם אפשרי מה אני צריך לבדוק שיהיה קיים בשילדה שיאפשר את השידרוג.



חזרה לפורום