טקסט הודעת פורום
| 12/24/2012 12:14:00 PM |
|
נושא: האם ניתן להרכיב גלגלי 29´ על כל אופנים תאריך: 12/24/2012 12:14:00 PM
מחבר/ת: פיני חסין
מתכנן לקנות אופנים חדשות . האם כדאי להתחיל בגלגלי 26 ובהמשך לשדרג את הגלגלים בלבד ל 29´ במידה וזה אפשרי בכלל? אם אפשרי מה אני צריך לבדוק שיהיה קיים בשילדה שיאפשר את השידרוג.
|
חזרה לפורום |
|
|