נושא: לא. תאריך: 12/24/2012 4:50:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
גלגלי "29 מתאימים לשלדה של אופני "29 (משולש אחורי) ולבולם "29. יש כל מיני חיות מוזרות של גלגל אחורי "26 וקידמי "29 אבל לא כ"כ נפוץ.
אפשר להרכיב גלגלי "26 על שלדה "29 אבל לא מומלץ בכלל (השלדה תהיה מאוד קרובה לקרקע). בשביל לעבור לגלגלי "29 צריך להחליף אופניים :)
|