טקסט הודעת פורום
12/25/2012 4:55:00 PM
vladi007 קוזמינסקי
למה ?
נושא:
למה ?
תאריך:
12/25/2012 4:55:00 PM
מחבר/ת:
vladi007 קוזמינסקי
היי
זה מאוד תלוי :
מה החישוק ?
מה הנבה ?
איזה קסתה ?
איזה צמיד ?
איזה פנימית או טיובלס ?
הבדל יכול להגיע ל1 קג ויותר !
חזרה לפורום