הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/29/2012 12:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סער שירן עם תוכן  צמיגים
נושא: צמיגים תאריך: 12/29/2012 12:30:00 PM
מחבר/ת: סער שירן

אני מחליף עכשיו צמיגים וחשבתי לעבור אחרי הרבה זמן לטיובלס והציעו לי כמה צמיגים הצמיגים שהציעו לי הם MAXXIS High Roller 26x2.35 או Onza Ibex DH או חשבתי להישאר עם פנימית וללכת על צמיג MAXXIS Advantage


חזרה לפורום