טקסט הודעת פורום
| 12/29/2012 9:04:00 PM |
|
נושא: איבדתי גלגל קידמי של האופניים בגברעם תאריך: 12/29/2012 9:04:00 PM
מחבר/ת: slavik tkach
אתמול ב28.12.2012 השארתי את הגלגל הקידמי של האופניים בחניה של סינגל גברעם . אודה אם מישהו מצא אותו ויחזיר לי .
תודה סלבה!
|
חזרה לפורום |
|
|