הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/29/2012 9:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  slavik tkach עם תוכן   איבדתי גלגל קידמי של האופניים בגברעם
נושא: איבדתי גלגל קידמי של האופניים בגברעם תאריך: 12/29/2012 9:04:00 PM
מחבר/ת: slavik tkach

אתמול ב28.12.2012 השארתי את הגלגל הקידמי של האופניים בחניה של סינגל גברעם . אודה אם מישהו מצא אותו ויחזיר לי .

תודה סלבה!



חזרה לפורום