נושא: עכשיו התגובה הרשמית כל כך כל שיש תאור מוכן :-) תאריך: 11/23/2002 9:31:00 PM
מחבר/ת: מוטי שלו
הקפה רביעית - תגיד מכיר אידלסון ? אז איפה הברקסים? זה הולך להיות תיאור אמיתי מציאותי ואכזרי למה שקרה בהקפה האחרונה , מבלי להניד עפעף מעביר אילן הילוך במחשבה , המחשבה מתורגמת מידית לשטח , ורוכב מספר 7 מה 7 ? נשאר מאחור 15 שניות בעוד אילן מאיץ את קצב הרגליים ופונה ימינה לכיוון בית ניר לוזית , דבוקת הרוכבים ממאנת להכיר במצב ונותנת את המיטב שלה במסע דילוגים לסגירת פערים של 1 ו 35 שניות תמימות . לבד על המסלול ממשיך אילן לנוע בקצב משכנע הוא מעיף מבט אחורה ורואה רק את רכב הליווי שלו שמעודד אותו, עד לתחילת העליות בעגור סוגרת קבוצת הרוכבים את מספר 7 ו ביציאה ימינה אחרי הירידה של ליאון הפער נשמר. בסוף העלייה של צומת נחושה הפער גדל ל 2 דקות תמימות ומכאן הכל נראה כמעט סופי , אילן מוריד את הראש מצמצם התנגדות לרוח למינימום הנדרש וממשיך לשעוט קדימה אל קו הסיום. בפניה ימינה לקו הסיום אילן מגניב מבט אחורנית לוודא כי אין סכנה שאורבת וחוצה את קו הסיום ראשון
|