טקסט הודעת פורום
12/31/2012 12:04:00 PM
חזי דגני
תודה על העזרה
נושא:
תודה על העזרה
תאריך:
12/31/2012 12:04:00 PM
מחבר/ת:
חזי דגני
קודם כל אני גר בהונגריה שזו מדינה קרה ולאחר נסיעה שהייתה לי השבוע,החלטתי שאני עובר לבלמי דיסק הידראוליים.
מקווה לא להתבאס
חזרה לפורום