הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/1/2013 3:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  טיובלס
נושא: טיובלס תאריך: 1/1/2013 3:23:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

דבר ראשון, גם לאדוואנטג´ יש גירסת טיובלס.
חוץ מזה, אפשר לעשות טיובלס מלא מעט צמיגים - גם אם הם לא UST.

טיובלס עמיד פי כמה בפני פנצ´רים ומאוד מומלץ.

לאחר קצת ניסיון, אני כבר מתקין טיובלס בעשרים דקות וכל מה שצריך זה פנימית קטנה, ג´יפה לבחירתך וקומפרסור. (ועוד כמה כלים שיש בכל בית)


חזרה לפורום