הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/2/2013 12:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שבי א עם תוכן  סוללה לפנס
נושא: סוללה לפנס תאריך: 1/2/2013 12:58:00 PM
מחבר/ת: שבי א

אתמול ברכיבת לילה בדרך חזרה למצפה מודיעין,בגשם שוטף ,איבדתי את הסוללה .
הסוללה נראית משהוא כמו פחית שתיה בצבע שחור עם כבל קצר שיוצא ממרכזה .
אם משהוא מוצא, אשמח לקבלה .


חזרה לפורום