טקסט הודעת פורום
| 1/2/2013 12:58:00 PM |
|
נושא: סוללה לפנס תאריך: 1/2/2013 12:58:00 PM
מחבר/ת: שבי א
אתמול ברכיבת לילה בדרך חזרה למצפה מודיעין,בגשם שוטף ,איבדתי את הסוללה . הסוללה נראית משהוא כמו פחית שתיה בצבע שחור עם כבל קצר שיוצא ממרכזה . אם משהוא מוצא, אשמח לקבלה .
|
חזרה לפורום |
|
|