נושא: לדעתי - אין כאן בכלל התלבטות תאריך: 1/2/2013 6:03:00 PM
מחבר/ת: or yochanan
הGT עדיפים בהרבה. בולם עדיף, שלדה עדיפה, סחירות גבוהה בהרבה.
מה שכן - מאוד ממליץ לך לבדוק את Trek Mamba. אם הייתי רוכש ז"ק 29 באזור ה3.5 מהחנות, אלו האופניים שהייתי רוכש. bikeradar מסכימים איתי (והכתירו אותן כאופני ז"ק כניסה המוצלחות ביותר)
בהצלחה
נ.ב. בתקציב שלך + דלתא, אתה יכול כבר לקחת Scott Scale שלא רואות את כל האופניים הנ"ל ממטר...
|