טקסט הודעת פורום
| 1/3/2013 12:56:00 PM |
|
נושא: שימוש באופני דירט כאופני טרייל תאריך: 1/3/2013 12:56:00 PM
מחבר/ת: zvi neeman
הי, יש אופני כרומולי נחמדות שאני חושב לקנות לחברה שלי שתטייל איתי בשבתות וכו שבילים לא יותר מזה. העניין הוא שהן אופני דירט, סינגל ספיד. מלבד ההילוכים האם זה יהיה בעייתי? מאוד לא נוח או קשה?
|
חזרה לפורום |
|
|