נושא: מהלך ידית בולם אחורי ארוכה מאוד.... תאריך: 1/3/2013 3:01:00 PM
מחבר/ת: דוד ברק
מהלך ידית הבולם האחורי (ימין) ארוכה מזו השנייה, כלומר, בזמן שאני רוצה לבלום מספיק מהלך של 1/3 מרחק (לחיצה על הידית) ואני מקבל בלימה (ידית בולם קדמי צד שמאל) אבל הידית הימנית מהלכה הוא יותר ארוך כ 2/3...האם צריך לכוון????
|