הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/3/2013 3:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד ברק עם תוכן  מהלך ידית בולם אחורי ארוכה מאוד....
נושא: מהלך ידית בולם אחורי ארוכה מאוד.... תאריך: 1/3/2013 3:01:00 PM
מחבר/ת: דוד ברק

מהלך ידית הבולם האחורי (ימין) ארוכה מזו השנייה, כלומר, בזמן שאני רוצה לבלום מספיק מהלך של 1/3 מרחק (לחיצה על הידית) ואני מקבל בלימה (ידית בולם קדמי צד שמאל) אבל הידית הימנית מהלכה הוא יותר ארוך כ 2/3...האם צריך לכוון????


חזרה לפורום