נושא: לדעתי החיסכון במשקל הוא אפסי תאריך: 1/3/2013 6:15:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
1.צמיגים שלא מיועדים לטיובלס בד"כ קלים יותר מצמיגים שנועדו לטיובלס. 2. אם החישוק שלך הוא לא חישוק יעודי לטיובלס אז צריך ערכת אטימה קנוייה או ביתית והיא שוקלת כמעט כמו הפנימית שחסכת. 3. חומר נגד פנצ´רים שמים גם אם יש פנימית וגם עם טיובלס.
הרווח העיקרי במעבר לטיובלס הוא ירידה משמעותית בכמות הפנצ´רים ויכולת גלגול משופרת ובנוסף ניתן לרכב עם לחצים נמוכים יותר מבלי לחשוש מסנייק בייט
|