טקסט הודעת פורום
1/4/2013 5:49:00 PM
or yochanan
הדגם הזה נראה נהדר
נושא:
הדגם הזה נראה נהדר
תאריך:
1/4/2013 5:49:00 PM
מחבר/ת:
or yochanan
אם החנות קרובה לביתך ואתה סומך על הצוות שם, אז לך על זה. האופניים האלו אחלה.
חזרה לפורום