נושא: נראה מצויין תאריך: 1/4/2013 6:25:00 PM
מחבר/ת: or yochanan
אחלה אופניים, במחיר הוגן יחסית... אישית אני חסיד יד2, אבל אם אתה בקטע של לרכוש מהחנות אתה מסתכל על אופניים נהדרות, במחיר טוב, וכאלו שאם תרצה להשתדרג יהיה לך קל למכור (מאוד פופולאריות בארץ).
אם אתה צריך ציוד, אתה מוזמן להסתכל בדף שלי בגרופי ( http://www.groopy.co.il/userinfo.aspx?uid=125347 ) שם פרסמתי תחת ´הבלוגים שלי´ ביקורות על מוצרים שרכשתי
|