טקסט הודעת פורום
| 1/5/2013 8:58:00 AM |
|
נושא: נזילת שמן מהבלום האחורי FOX תאריך: 1/5/2013 8:58:00 AM
מחבר/ת: שאול רייפן
שלום
נזילת שמן מהבלום האחורי FOX . (ממה שראיתי הנזילה מאזור הבורג כיוון)
האם יש משהו שניתן לעשות לבד או שנדרש לשלוח את הבולם לתיקון ?
מה העלות של תיקון שכזה ?
אשמח לכול מידע .
תודה שאול
|
חזרה לפורום |
|
|