הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/10/2013 9:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבריאל סעדה עם תוכן  אפשר לפתוח..
נושא: אפשר לפתוח.. תאריך: 1/10/2013 9:53:00 AM
מחבר/ת: גבריאל סעדה

בונטיל מורכב משני שסתומים, השסתום הראשון זה הבורג הקטנטן שאפשר לפתוח עם היד, ושסתום שני אפשר לפתוח עם פלייר (בעדינות) אם תשים לב החלק האמצעי לא עגול יש לו שני "פאות" ישרות שהם יתנו קונטרה לפלייר..... האמת שזה יותר קל לתפעול מונטיל רגיל..
בהצלחה


חזרה לפורום