הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/10/2013 11:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nativ Sp עם תוכן  יש לי את דגם ה-500 שנת 2011
נושא: יש לי את דגם ה-500 שנת 2011 תאריך: 1/10/2013 11:14:00 AM
מחבר/ת: nativ Sp

אני מאד מרוצה מהם .

הגובה שלי הוא 181 והאופניים הם 20" , אם הייתי קונה היום הייתי קונה מידה 19" כדי שירגישו קצת פחות מגושמות.


חזרה לפורום