טקסט הודעת פורום
| 1/10/2013 11:14:00 AM |
|
נושא: יש לי את דגם ה-500 שנת 2011 תאריך: 1/10/2013 11:14:00 AM
מחבר/ת: nativ Sp
אני מאד מרוצה מהם .
הגובה שלי הוא 181 והאופניים הם 20" , אם הייתי קונה היום הייתי קונה מידה 19" כדי שירגישו קצת פחות מגושמות.
|
חזרה לפורום |
|
|