הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/11/2013 9:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  OREN AYGER עם תוכן  רכיבה בבארי מחר
נושא: רכיבה בבארי מחר תאריך: 1/11/2013 9:26:00 AM
מחבר/ת: OREN AYGER

שלום לכולם
מישהו גר באזור ורוכב היום בבארי ויכול להגיד
עם אפשר לרכב שם? עם מחר יהיה אפשר?


חזרה לפורום