טקסט הודעת פורום
1/11/2013 9:26:00 AM
OREN AYGER
רכיבה בבארי מחר
נושא:
רכיבה בבארי מחר
תאריך:
1/11/2013 9:26:00 AM
מחבר/ת:
OREN AYGER
שלום לכולם
מישהו גר באזור ורוכב היום בבארי ויכול להגיד
עם אפשר לרכב שם? עם מחר יהיה אפשר?
חזרה לפורום