הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/12/2013 11:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף צור עם תוכן  הילוכים
נושא: הילוכים תאריך: 1/12/2013 11:54:00 AM
מחבר/ת: אסף צור

מה עושים כשהילוך קופץ תוך כדי דיווש האם צריך ללכת לחנות לכוון, או שאפשר לסדר לבד?


חזרה לפורום