הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/12/2013 6:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בודאי שאפשר לבד - זה אפילו לא ממש מסובך...
נושא: בודאי שאפשר לבד - זה אפילו לא ממש מסובך... תאריך: 1/12/2013 6:52:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

כפי שתוכל לראות בכתבה שלהלן:
http://www.harim.co.il/articles/346/%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%99%D7%95%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D.htm


אם לאחר יישום הכתוב עדיין אתה נתקל בבעיה - פנה למכונאי.

בהצלחה


חזרה לפורום