נושא: בודאי שאפשר לבד - זה אפילו לא ממש מסובך... תאריך: 1/12/2013 6:52:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
כפי שתוכל לראות בכתבה שלהלן: http://www.harim.co.il/articles/346/%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%99%D7%95%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D.htm
אם לאחר יישום הכתוב עדיין אתה נתקל בבעיה - פנה למכונאי.
בהצלחה
|