הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/13/2013 10:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דן **** עם תוכן  שירות
נושא: שירות תאריך: 1/13/2013 10:44:00 PM
מחבר/ת: דן ****

אין שום בעיה לרכוב עם בולם שהCSU שלו מרעיש. זאת תקלה ידועה בבולמי פוקס מהשנתונים האחרונים. תרכב ככה עד שיגיע החלק. קצת מציק אבל זה מה יש. גם לי קרה לא מזמן בבולם די חדש(שנת 2012 שהיה בשימוש כמה חודשים בודדים)
סינגלטרק הזמינו את החלק, הוא הגיע תוך שבועיים ורק אז באתי עם האופניים כדי שיחליפו.

כל עוד הבולם באחריות של סינגלטרק(וגם אחרי גמר האחריות במקרה של חופש בCSU) אתה מקבל את החלק בחינם כולל הרכבה. אין לך יותר מידי מה לעשות חוץ מלחכות שהחלק יגיע(אלא אם בא לך לזרוק סתם 1000 ש"ח במעבדת בולמים אחרת להחלפה שלא במסגרת אחריות)

למה הם לא מחליפים לחדש? כנראה שהם מעדיפים לתקן בולם שאפשר לתקן מאשר להחליף לחדש ולהיתקע עם בולם יד 2 שהערך שלו נמוך יותר (וקשה יותר למכור אותו)



חזרה לפורום