נושא: שירות תאריך: 1/14/2013 7:24:00 PM
מחבר/ת: איציק משאלי
תודה על העצה, אפנה גם אל היצרן מה שמדהים אותי זה שרובנו מקבלים את ההתנהלות של היבואנים כמצב קיים ולא מנסים לשנות אותו. בכל יום שעובר אני מקבל עוד ועוד תגובות של רוכבים על שירות מעליב שקיבלו מיבואנים. עד שלא נגיב כולם בצורה לא סלחנית לשירות גרוע אין לנו על מה להלין, אנחנו אשמים.
|