נושא: שירות תאריך: 1/15/2013 8:39:00 AM
מחבר/ת: איציק משאלי
דני שלום, אני אומר משהו בזהירות ולא בכוונה לפגוע. אני מקווה שאתה לא מטעם כי התשובה שלך ושל החנות זהות לחלוטין, אנא סלח לי אם אני טועה. ועכשיו לתשובה, באתר של סינגל טרק כתוב בסעיף האחריות שהם נותנים את האחריות גם לבולם שנקנה בצורה פרטית, וגם לבולם שנרכש עם האופניים. אני חושב שאם היבואן רושם מה היקף האחריות שהוא נותן באתר שלו אז הוא צריך לעמוד מאחורי זה ולא ״להפיל״ את האחריות על החנות שמכרה את האופניים, שדרך אגב נותנת לי שירות מעולה. איציק
|