טקסט הודעת פורום
| 1/17/2013 9:06:00 PM |
|
נושא: טריינר לאופני הרים תאריך: 1/17/2013 9:06:00 PM
מחבר/ת: oded mallal
ערב טוב אני משתמש בטריינר של חברת minoura rda 80 מה שטוב בו זה שלא צריך גלגל מיוחד בכדי להשתמש בטריינר מחברים את האופניים כמות שהם ההתנגדות היא על החישוק ולא על הצמיג כך שאין רעש חזק בעת שימוש בהצלחה ;)
|
חזרה לפורום |
|
|