טקסט הודעת פורום
| 1/18/2013 8:57:00 AM |
|
נושא: עזרה דחוף! תאריך: 1/18/2013 8:57:00 AM
מחבר/ת: בר
אני רוצה לקנות היום אופניים. אני מתלבט בין haro 29 עם ברקסים הידראולים, לבין k2 עם מפרט דומה הילוכים של שימנו 24 אסאו.
המחירים נעיח בין 1800-2200. haro הן היקרות יותר. השאלה היא מה עדיף. המטרה של האופניים היא לרכיבת פאן בסופש.
|
חזרה לפורום |
|
|