טקסט הודעת פורום
1/18/2013 5:00:00 PM
שלמה גרטמן
ויש עוד שיטה
נושא:
ויש עוד שיטה
תאריך:
1/18/2013 5:00:00 PM
מחבר/ת:
שלמה גרטמן
במיוחד אם החישוק שלך הוא צר מאד ויש לך קצת חוש טכני.
מגדילים את קדח הונטיל לונטיל שרדר (רגיל כמו של אוטו)
והחיים הופכים להיות פשוטים
חזרה לפורום