הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/18/2013 5:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  ויש עוד שיטה
נושא: ויש עוד שיטה תאריך: 1/18/2013 5:00:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

במיוחד אם החישוק שלך הוא צר מאד ויש לך קצת חוש טכני.
מגדילים את קדח הונטיל לונטיל שרדר (רגיל כמו של אוטו)
והחיים הופכים להיות פשוטים


חזרה לפורום