נושא: דבר ראשון התכוונתי שהחישוק לא צר תאריך: 1/18/2013 6:35:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
המילה לא נשמטה מהמשפט המקורי.
בכל מקרה ברוב חישוקי ההרים הרוחב הוא מספיק.
לדוגמא חישוק מאויק 117 שזה החישוק הכי חלש פשוט וצר של מאויק. מגיע עם קדח לשרדר ומתאם לפרסטה מפלסטיק
http://www.mavic.com/en/product/rims/mountain-bike/rims/XM-117#128254
אני בונה גלגלים בתור תחביבכבר מעל עשור. אני אישית לא מהנדס חישוקים לחלוטין אולי אתה כן. בכל מקרה בכל הגלגלים תמיד קדחתי. אני אישית רוכב כבד והייתי רוכב אגרסיבי והגלגלים תמיד החזיקו כמו שצריך.
ופרט נוסף שאולי לא שמת לב אבל החורים של הניפלים בדופן הפנימית של החישוק הם לרוב בקוטר שמתאים לשרדר ובד"כ יש לך 32 כאלו בחישוק (פחות אם יש לך גלגל קל במיוחד)
|