הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/18/2013 9:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אין צורך להוסיף כסף עבור בלמים הידראוליים
נושא: אין צורך להוסיף כסף עבור בלמים הידראוליים תאריך: 1/18/2013 9:43:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

בהכללה ניתן לומר שיש להם יתרונות, אבל היתרון איננו מוחלט, וברמת המחיר שאתה מתאר לא בטוח שבכלל יש יתרון.
גם אין שום צורך ביותר מ-24 הילוכים לרכיבת פאן.

הרבה יותר חשוב משני אלה נוחות הרכיבה - וגם רמת השרות שתקבל בחנות המטפלת.

בהצלחה


חזרה לפורום