טקסט הודעת פורום
| 1/19/2013 9:37:00 PM |
|
נושא: גירוז מתלה קונה COIL-AIR תאריך: 1/19/2013 9:37:00 PM
מחבר/ת: גל רב הון
שלום, מישהו יודע באיזה גריז להשתמש לגירוז הלאגר התחתון במתלה האחורי של COIL-AIR? בנוסף ה MAGIC LINK קצת חורק, באיזה שמן להשתמש? (יש בו חלקי מתכת וחלק אוקולון) תודה רבה...
|
חזרה לפורום |
|
|