טקסט הודעת פורום
| 1/20/2013 10:04:00 AM |
|
נושא: MERIDA D800 תאריך: 1/20/2013 10:04:00 AM
מחבר/ת: יניב אמסלם
שלום,
מעוניין לרכוש את ה-D800 MERIDA שיכוך מלא: בולם קדמי 120 מ"מ של רוק שוק RECON בולם אחורי X-FUSION יש למישהו ניסיון טוב/מר עם הדגם ?
אני רוכב מתחיל, מטייל בעיקר באיזור נחל השופט ומענית.
אשמח לקבל תגובות,
יניב
|
חזרה לפורום |
|
|