טקסט הודעת פורום
| 1/20/2013 8:31:00 PM |
|
נושא: אחלה אופני כניסה ל XC יש תמורה על כול ש"ח תאריך: 1/20/2013 8:31:00 PM
מחבר/ת: Ram Aharoni
אני לא מטעם אף אחד פשוט רכבתי תקופה קצרה על מרידה 140 של חבר עקב בעיה באופניים שלי נכון שהם לא הטופ שבטופ אבל סוס עבודה אמין ותמורה טובה בכסף לא רב
|
חזרה לפורום |
|
|