הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/20/2013 8:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ram Aharoni עם תוכן  אחלה אופני כניסה ל XC יש תמורה על כול ש"ח
נושא: אחלה אופני כניסה ל XC יש תמורה על כול ש"ח תאריך: 1/20/2013 8:31:00 PM
מחבר/ת: Ram Aharoni

אני לא מטעם אף אחד פשוט רכבתי תקופה קצרה על מרידה 140 של חבר עקב בעיה באופניים שלי נכון שהם לא הטופ שבטופ אבל סוס עבודה אמין ותמורה טובה בכסף לא רב


חזרה לפורום