נושא: שטות גמורה! תאריך: 1/21/2013 9:08:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
השלדה של מרידה מצוינת! אני לא יודע מאיפה אתה מביא את הטענות האלו אבל שיבושם לך. בתור רוכב מרידה בעבר, השלדה שלהם מצוינת לכל מסלול שרוכב ממוצע יקח אותם. נכון, לטרק יש שם יותר טוב, אבל גם מרידה לא קוטלת קנים.
אם שתי השלדות נוחות לך, קח את מה שנותן לך יותר. גם שירות מהחנות בה קנית הוא חשוב (אם לא חשוב מאוד).
אתה מוזמן לקרוא גם כתבות בקורות בעיתונים השונים ובאינטרנט.
דני BCR
|