נושא: מרידה כמובן תאריך: 1/23/2013 10:48:00 PM
מחבר/ת: דניאל עמדי
לפני חודש שידרגתי ל1-20 והספקתי לרכב די הרבה ואפשר לסכם שבמחירים האלה אין מתחרים למרידה-שילדה מעולה(כמובן אם לא קופצים מעל מטר קבוע....)ומכללים מעולים ויופי -פשוט מדהימות. לא יודע למה יש רוכבים שדעתם רעה על מרידה,הרי לאלופי העולם אין מילה רעה אחת עליהם-כל זכיה תמיד תראה מרידה. אצלי כבר זה זוג שני גם ז"ק ועכשיו ש"מ. תוכל למצוא מחיר מצויין (אם נשארו)של 2012 1-20 500
|