הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/23/2013 10:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל עמדי עם תוכן  מרידה כמובן
נושא: מרידה כמובן תאריך: 1/23/2013 10:48:00 PM
מחבר/ת: דניאל עמדי

לפני חודש שידרגתי ל1-20 והספקתי לרכב די הרבה ואפשר לסכם שבמחירים האלה אין מתחרים למרידה-שילדה מעולה(כמובן אם לא קופצים מעל מטר קבוע....)ומכללים מעולים ויופי -פשוט מדהימות.
לא יודע למה יש רוכבים שדעתם רעה על מרידה,הרי לאלופי העולם אין מילה רעה אחת עליהם-כל זכיה תמיד תראה מרידה.
אצלי כבר זה זוג שני גם ז"ק ועכשיו ש"מ.
תוכל למצוא מחיר מצויין (אם נשארו)של 2012 1-20 500


חזרה לפורום