טקסט הודעת פורום
| 1/23/2013 10:53:00 PM |
|
נושא: שילדות מרידה תאריך: 1/23/2013 10:53:00 PM
מחבר/ת: דניאל עמדי
כך נראות מרידה לאחר 4 שנים -לשיפוטכם...(המזלזלים בשילדות מרידה)ואני רוכב די הרבה(תכנסו בסטרבה על שמי) כמובן לא רוכב אגרסיבי(קפיצות וכד´)
|
חזרה לפורום |
|
|