הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/24/2013 1:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  גריז
נושא: גריז תאריך: 1/24/2013 1:47:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

תמיד כדאי לשאול באתר החברה.

עם זאת, כל המיסבים באופניים, כולל הד-סט ומתלה (צירים בעלי תנועה מוגבלת מאוד) וכולל צירי הגלגלים - נאבות וגם בפדלים הם בעלי מיסבים אשר תנועתם "אינסופית" - כולם עובדים בעומס המוגדר נמוך מאוד ולכן אכן ניתן לגרז בכל גריז (על בסיס שמן מינרלי), במיוחד בגריז כללי כדוגמת NLGI1 עד NLGI3.





חזרה לפורום