נושא: נגנבו לי גם אופניים בעפולה תאריך: 1/31/2013 8:56:00 AM
מחבר/ת: shai prizner
זה היה אמנם מזמן אבל זה קרה בעפולה אם תוכל ליצור עימי קשר אם יגדועה לך זהותם של הנערים אולי אוכל לדעת לפחות מה עלה בגורלם ומי גנב אותם הסיפור שלך דומה מאד לגניבה שלי ויש לי חשד שאולי אלו אותם הנערים אני לא מאמים שהאופניים שלי עוד בידיהם אבל אולי אוכל לעלות על העקבות כמו כן יש לי איפהשהוא את מספר השלדה ככה שגם אם רק זה נשאר זה יהיה טוב
תודה מראש שי פריזנר :) :)
|