נושא: נגנבו לי גם אופניי שווין מסה תאריך: 1/31/2013 9:10:00 AM
מחבר/ת: shai prizner
זה היה אמנם מזמן אבל יש לי פרטים מזהים ולפי התיאור שלך יש מצב שהאופניים נגנבו לפני יותר מחצי שנה כי חלקים הוחלפו בהם כדי לתשתש עקבות. יש לי תמונות שלהם פה באתר ועוד פרטים מזהים שאני יכול לתת במייל על האופניים שנגנבו לי אם זה שלי הייתי שמח שישובו אליי ואם לא אשמח שישובו לבעליהם זאת תחושה מבאסת [email protected] שי
|