הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/31/2013 9:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir עם תוכן  נגנבו giant trance, trek navigator, trek MT220
נושא: נגנבו giant trance, trek navigator, trek MT220 תאריך: 1/31/2013 9:20:00 AM
מחבר/ת: amir

נגנבו מרמת גן

Giant Trance X3 אפורות 2008 - בולמי רוקשוקס, כידון רחב, בלמים hayes stroker

Trek Navigator אופני עיר אפורות , גרסת נשים. כמעט חדשות - שריטות עמוקות מקדימה מעל הבולמים משפשוף של סלסלה. כבל ברזל שמחבר את הכיסא לשלדה, חלק מהתקן גרירה של אופניים נגררות

Trek MT220 עשרים וארבע אינץ´ אדומות/לבן של הבן שלי. עם התקן ספידומטר, רגלית שמחוברת לאיזור הגלגל האחורי.

אנא היו ערניים, המון תודה!
עמיר 0548082886

תרגישו חופשי לזרוק את הגנבים מתחת לאוטובוס.


חזרה לפורום