נושא: מידה באופניים תאריך: 2/3/2013 1:09:00 PM
מחבר/ת: גלעד
קיבלתי מחבר אופני מרידה סאב 60 ואני לא יודע את המידה שלהם. הגובה שלי זה 1.83 ולשם ההדגמה כשאני רוכב עליהם אני לא מצליח להיות במצב של ״תחת אחורה״ בגלל שהם ארוכות מידי (שהתחת מאחורי הכסא) יש למישהו הערכה מה המידה? וכמה זה לא טוב לרכב על אופניים שגדולות עליך?
|