טקסט הודעת פורום
| 2/4/2013 8:56:00 AM |
|
נושא: מידה גדולה זה רע! תאריך: 2/4/2013 8:56:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
גם לרכיבה אבל יותר לבריאות. את המידה מדוד מחבק הכיסא למרכז הפדלים (ציר מרכזי) חלק את הסנטימטרים שיצאו ב 2.54 ותדע את המידה באינצים. אתה צריך משהו באזור ה 19" לפי הגובה שנתת.
דני BCR
|
חזרה לפורום |
|
|