הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/4/2013 8:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  מידה גדולה זה רע!
נושא: מידה גדולה זה רע! תאריך: 2/4/2013 8:56:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

גם לרכיבה אבל יותר לבריאות.
את המידה מדוד מחבק הכיסא למרכז הפדלים (ציר מרכזי) חלק את הסנטימטרים שיצאו ב 2.54 ותדע את המידה באינצים.
אתה צריך משהו באזור ה 19" לפי הגובה שנתת.

דני
BCR


חזרה לפורום