טקסט הודעת פורום
| 2/6/2013 5:28:00 AM |
|
נושא: BCAA תאריך: 2/6/2013 5:28:00 AM
מחבר/ת: עוזי גל
עקב הורדת עומס אחרי פציעה יש לי שני מיכלים שהזמנתי מחו"ל ואני לא צריך תכולת מיכל 120 טבליות של 2200מג כל אחת תאריך תפוגה 05/15 במחיר עלות 50 ש"ח למיכל בברכת תנו בראש בלי לחשוש עוזי גל 0548141201
|
חזרה לפורום |
|
|