טקסט הודעת פורום
| 2/6/2013 10:00:00 AM |
|
נושא: הלך לף קסט תאריך: 2/6/2013 10:00:00 AM
מחבר/ת: עקיבא ירס
באופני GT בני ה4 שלי. תגידו, כמה לדעתכם יעלה התיקון? (להחליף לף קסט? או נאבה? כדאי בכלל להחילף נאבה או כבר לקנות גלגל חדש?) אגב, היתה חנות שאמרו לי שכבר אין לף קסט של שימנו או משהו בסגנון, זה הגיוני?
|
חזרה לפורום |
|
|