הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/6/2013 10:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עקיבא ירס עם תוכן  הלך לף קסט
נושא: הלך לף קסט תאריך: 2/6/2013 10:00:00 AM
מחבר/ת: עקיבא ירס

באופני GT בני ה4 שלי.
תגידו, כמה לדעתכם יעלה התיקון? (להחליף לף קסט? או נאבה? כדאי בכלל להחילף נאבה או כבר לקנות גלגל חדש?)
אגב, היתה חנות שאמרו לי שכבר אין לף קסט של שימנו או משהו בסגנון, זה הגיוני?


חזרה לפורום