נושא: לב קסט תאריך: 2/6/2013 4:17:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.
הוא מתכוון לפריילוף (לב הנאבה) אם הנאבה של שימאנו, תוכל להשיג פריילוף חדש אצל היבואן כנראה, ואם היא לא של שימאנו אז צריך למצוא של איזה יצרן הנאבה ולהזמין, אם ניתן(יהיה קשה למצוא אם היצרן לא מוכר). אם הגלגל בן 4 אז אולי כדאי לשקול להחליף גלגל אבל כל עוד לא ראיתי את הגלגל אז קשה לקבוע
|