טקסט הודעת פורום
| 2/8/2013 1:28:00 PM |
|
נושא: אופני K2 תאריך: 2/8/2013 1:28:00 PM
מחבר/ת: יוני
לאחרונה רכשתי אופניים חדשות( גם אני בתחום) http://www.dickssportinggoods.com/product/index.jsp?productId=12578422
חברה סבירה,קצת כבדות,אחלה הרגשה בשטח.
אני מחכה לסקירות שלכם עליהן(קנייה טובה או לא איכות חלקים וכו..)
|
חזרה לפורום |
|
|