טקסט הודעת פורום
| 2/10/2013 7:22:00 AM |
|
נושא: שינוי קליפר בברקס תאריך: 2/10/2013 7:22:00 AM
מחבר/ת: פליקס
האם ניתן להישתמש בידית XT וקליפר ZEE או SAINT ולהפך ידית לדוגמה SAINT או ZEE וקליפר שונה? כמובן הכל שימנו לא חברות אחרות? האם משהו ניסה עובד טוב או לא?
|
חזרה לפורום |
|
|