הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/12/2013 10:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Jack Shefi עם תוכן  אבד הבקבוק podium chill אפור
נושא: אבד הבקבוק podium chill אפור תאריך: 2/12/2013 10:15:00 AM
מחבר/ת: Jack Shefi

לא פלא שהייתי צמא בסיום הרכיבה :eek:

ראש ציפור יום שלישי 12.2, על הבוקר בין 7 ל 8וחצי ככה
אבד הבקבוק כנראה עף, לא זוכר שלגמתי אפילו שלוק

אם משהו שמע מצא
אשמח תודה

צח
0544701080


חזרה לפורום