טקסט הודעת פורום
| 2/12/2013 10:15:00 AM |
|
נושא: אבד הבקבוק podium chill אפור תאריך: 2/12/2013 10:15:00 AM
מחבר/ת: Jack Shefi
לא פלא שהייתי צמא בסיום הרכיבה :eek:
ראש ציפור יום שלישי 12.2, על הבוקר בין 7 ל 8וחצי ככה אבד הבקבוק כנראה עף, לא זוכר שלגמתי אפילו שלוק
אם משהו שמע מצא אשמח תודה
צח 0544701080
|
חזרה לפורום |
|
|