נושא: אילן רוכב גדול ובנאדם מדהים!!! תאריך: 11/23/2002 10:01:00 PM
מחבר/ת: רן מרגליות
:D אילן (המאמן שלי ;) ) הוא לדעתי איחד האנשים בענף ובכלל, היותר נחמדים ואפשר ללמוד ממנו המון!.... הוא נתן לי דרך להסתכל מחדש על התחרויות וגורם לי כל פעם מחדש אחרי תחרות קשה, להזכר למה אני עושה את זה... אז כל הכבוד לאלונה, כתבות ע-נ-ק-יות!!! ותודה רבה לאילן! אתה מלמד אותי המון!!! :o רן
|