הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/22/2013 10:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רחמים דאבוש עם תוכן  GT או specialized
נושא: GT או specialized תאריך: 2/22/2013 10:46:00 PM
מחבר/ת: רחמים דאבוש

שלום לכולם,
יש לי תקציב של 3000 ש ואני מתלבט בין שתי זוגות אופנים:
1.GT karakoram 2 2012 שכרגע נמצאות ברוזן מינץ במבצע ב2890.
2. Specialized hardrock sport 29 2013 ב2850
בעקרון המערכות של הgt יותר מתקדמות: 27 הילוכים ובולם קדמי rock shoX הידראולי 100מ"מ לעומת הspecialized עם בולם קפיצי 80מ"מ ו24 הילוכים אך השלדה של הספשלייזד מרגישה קלילה יותר .
סוג הרכיבה שלי הוא על גבי שבילים בסביבות 50ק"מ לרכיבה .

תודה מראש לכול המגיבים


חזרה לפורום