נושא: GT או specialized תאריך: 2/22/2013 10:46:00 PM
מחבר/ת: רחמים דאבוש
שלום לכולם, יש לי תקציב של 3000 ש ואני מתלבט בין שתי זוגות אופנים: 1.GT karakoram 2 2012 שכרגע נמצאות ברוזן מינץ במבצע ב2890. 2. Specialized hardrock sport 29 2013 ב2850 בעקרון המערכות של הgt יותר מתקדמות: 27 הילוכים ובולם קדמי rock shoX הידראולי 100מ"מ לעומת הspecialized עם בולם קפיצי 80מ"מ ו24 הילוכים אך השלדה של הספשלייזד מרגישה קלילה יותר . סוג הרכיבה שלי הוא על גבי שבילים בסביבות 50ק"מ לרכיבה .
תודה מראש לכול המגיבים
|