נושא: תגובה תאריך: 2/23/2013 8:37:00 PM
מחבר/ת: elchanan
אני בדיוק באותה התלבטות. אין ספק שהמפרט של ה-GT יותר טוב. אך מצד שני, התנוחת ישיבה ב-Specialized הייתה לי בהרבה יותר נוחה. ובסופו של דבר, החלטתי לקנות את הספשלייזד בגלל כמה סיבות: באופני כניסה במחירים האלו, אין כ"כ הרבה הבדלים. לצורך העיניין, Alivio של ה-GT או Acera של ה-Specialized, זה לא כ"כ משנה. כל עוד המעביר הילוכים עובד - הוא עובד, ואם תרצה להחליף/לשדרג זה דבר שלא עולה הרבה כסף(150 ש"ח). אותו דבר לגבי המזלג, אם סגנון הרכיבה שלך הוא רק על גבי שבילים, 80 מ"מ או 100 מ"מ, ברמת המזלג הזאת, לא יודע עד כמה זה משמעותי. דבר שכן משנה, זה הנוחות, כי זוהי חוויית הרכיבה. (חשוב לציין: מה שהיה נח לי, לא בהכרח יהיה נח לך. לכל אדם יש את המבנה הספציפי שלו ואת ההתאמה הטובה ביותר לגיאומטריית האופניים) בהצלחה.
נ.ב לידיעתך, במצמן את מרוץ נותנים גם 10% הנחה על תשלום במזומן, ככה שמחיר האופניים הינו פחות ממה שציינת.
|